wtorek, 23 maja 2017

Prosta sałatka z makaronem w kształcie ryżu

Pyszna sałatka z wiosennymi dodatkami w postaci rzodkiewki, ogórka i koperku. Sałatkę można podać jako dodatek do obiadu np. do pieczonego kurczaka lub kotletów a także jako dodatek do mięs z grilla. Jeśli wzbogacimy ją dodatkiem wędliny uzyskamy pożywną wiosenną sałatkę, którą możemy zajadać samą.

składniki:

150 g makaronu w kształcie ryżu
200 g rzodkiewek
2 świeże ogórki (ok 400 g)
2-3 łyżki posiekanego koperku
majonez lub jogurt ok 2-3 łyżki

Makaron ugotować al'dente, dobrze osączyć i wystudzić. Rzodkiewki drobno pokroić, moje były małe więc pokroiłam w plasterki jeśli mamy większe to najlepiej pokroić w drobną kostkę. Ogórki obrać i pokroić w drobną kostkę. Wszystkie składniki wymieszać i połączyć z majonezem. Najlepiej smakuje dobrze schłodzona.






5 komentarzy:

  1. Bardzo fajna sałatka do pracy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Prosta i smaczna ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. właśnie taka sałatka na dziś mi się marzy na kolację :) a na obiad mam w planach zrobić chłodnik rzodkiewkowo ogórkowy ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Rzodkiewka to dla mnie podstawa dobrej sałatki czy surówki, staram się ją przemycić do dań jak najczęściej. Świetnie smakuje i ma dużo witamin, polecam!

    OdpowiedzUsuń